donderdag 9 februari 2012

Kringloop

Je moet er van houden, stoffige ruimtes, soms een beetje donker, muffige lucht en vaak 'weggestopt' op een industrieterrein, ik heb het over de de kringloopwinkel.............I love it!

Mij krijg je met geen stok richting de meubelboulevard om '13 in een dozijn' spullen aan te schaffen. Ik word vrolijk van het ontdekken van iets origineels. Het thuisfront vraagt zich wel met grote regelmaat af wat ik daaaar nu weer mee moet en vooral waar ik het ga neerzetten.

















Mocht je geïnteresseerd zijn in de houten kist, deze is te koop.



fijne dag!






1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk he, kringloopwinkels!
Ik ben er ook dol op om even heerlijk te struinen tussen alle spulletjes en helemaal blij word ik als ik iets van mijn gading heb gevonden! ☺☺☺

Groetjes en een fijne dag,
Esther